tolfte februari

Hej!

Sitter och väntar på Mattias för att vi ska åka till Lund och ordna ännu en utflykt. Jag tänkte även köpa en reshandduk på naturkompaniet. Har redan en men det är alltid skönt att variera med två handdukar. Sen ska jag träffa min kusin på emporia för en fika.

Har valt några böcker att ha med på resan också. Jag lägger in en bild på dem här nedan. Ikväll ska jag vara hemma och mysa med min familj!

Kram

Ps. Ser fram emot att få lite färg i ansiktet och känna solens varma strålar.



Kommentarer
Julia

Sv: Så bra! Jo, det är fint med mig med :)

Ingen fara! Ja, det är nog en av de dyraste städerna att bo i. Men det får man väl ta! Vi bor i en lägenhet på 38 kvm i 11 arr. För denna betalar vi 1200 euro i månaden (den kostade egentligen 1400 euro men vi pressade ner priset eftersom vi skulle bo här så länge), alltså 600 euro per person :) 11 arr. tycker jag är jättebra! Visste inte så mycket om just detta området, men här är livligt, mycket restauranger/caféer/barer som är öppna och igång varje dag, nära till massor med mataffärer, och nära till metron som är sjukt smidig. Vår hyresvärd sa till oss när vi anlände att detta var ett väldigt ungdomligt område, så det är roligt :) Hellre livligt än tyst och läskigt tycker jag.

Aha, så roligt! Är också jättesugen på Australien nu.. Men en sak i taget :)

2013-02-13 @ 18:05:58
URL: http://ajulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0