Långfredag

Hej

Det är passande med långfredag för idag har Mattias åkt hem. Han åkte till flygplatsen vid åtta och planet går vid två i natt. Det känns tungt och jobbigt just nu, men det går säkert över om några dagar. Det gäller bara att komma in i nya rutiner med att vara själv.
Vi har haft en FANTASTISK resa tillsammans och det har varit helt underbart att få uppleva allt vi upplevt tillsammans. Kommer att sammanfatta allt senare, förmodligen när jag också är hemma, men detta är det häfigaste jag gjort. Vi har sett och upplevt otroligt mycket, allt från storstadsliv, till vildmark till surfarkultur och vidsträckta stränder. Åh!

Jag har tre veckors äventyr kvar då jag ska upp till Cairns. Ska bland annat se Fraser Island och Whitsundays. Det har jag hört ska vara två helt fantastiska turer. Det kommer säkert bli jättebra.

Innan jag vet ordet av ligger jag i min stol på planet och kollar på film på väg hem. Så nu ska jag göra allt för att skaka av mig det som känns jobbigt och vara positiv. Tiden har gått så snabbt hittills, sex veckor har bara flugit förbi, så tre veckor är ingenting egentligen.

Ha en glad påsk allesammans!
Imorgon åker jag till Noosa.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0