Hervey Bay

Hej
 
Sitter pa annu en dator utan svenska bokstaver. Idag har jag akt buss fran Noosa till Hervey Bay. Hostelet har ar ratt bra, fin pool och sa men internetet ar ratt dyrt.. Har dock kopt sa jag har for idag, skont att kunna kolla upp och ordna med saker over natet.
 
Imorgon aker jag tidigt pa tur till Fraser Island. Det ska bli spannande, jag ser fram emot att beratta om det sen for er. Kommer inte ha internet forran pa torsdag igen (tror jag) sa da skriver jag i bloggen. Har fatt hora att jag ar dalig att svara pa kommentarer. Jag laser ALLA och blir jatteglad nar ni kommenterar. Ska fran och med nu svara pa varenda en, sa hall utkik efter ni har kommenterat sa dyker ett svar upp nar jag har last kommentaren.
 
Kramar fran Australien


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0