Agnes Water/1770

Hej!
 
Nu har jag varit en natt har i Agnes Water och det ar ett harligt hostel. Jag har tva natter till innan jag aker vidare norrut. Det ar valdigt familjart och alla pratar med alla. Ikvall at jag riktigt smarriga crepes med banan, chokladsas och gradde = himmelriket for en backpacker. :)
 
Imorgon kanske jag ska gora en ridtur har, eventuellt med nagra tyska tjejer jag traffat har. Hoppas att det blir av! Verkar vara ratt spannande, rida pa stranden och galoppera. Annars ska jag definitivt ta en surfinglektion, det ar Australiens billigaste surfinglektioner har, 17$. I Byron betalade vi 59$ och da var det anda betydligt billigare jantemot exempelvis Sydney.
 
Ville mest hora av mig! Har inga bilder att lagga in an och har valdigt dalig tillgang till internet och wifi.
 
Kram


Kommentarer
sandrajohannaemelie.blogg.se

Shit pommfritt vad billigt med surfing :o do it!! Vill också... kram! <3

Svar: Ja!! Tog dock aldrig en lektion här he he :)
Sofie

2013-04-07 @ 09:16:00
URL: http://sandrajohannaemelie.blogg.se/
sandrajohannaemelie.blogg.se

Whaaaat! Dåligt ;) hoppas du har det bäst! <3

Svar: Tack :)
Sofie

2013-04-11 @ 08:50:59
URL: http://sandrajohannaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0