femte februari

Hej allesammans!
 
Idag visar februarivädret sitt allra sämsta ansikte och det är skönast att stanna inne. Det som igår var is är idag slask och jag kan inte annat än att tänka nio dagar fram i tiden... Jag jobbar ganska mycket nu innan avresan, denna vecka är det femtio timmar. Det är ganska skönt eftersom känslan av att vara ledig alltid är skönast när man har arbetat.
 
I alla fall börjar saker och ting se redo ut för avgång. Bland annat följande är ORDNAT:  
 
- Visum
- Flygbiljetter
- Passkopia
- Reseförsäkring
- Busspass
- Utflykt till Ayers Rock
- Ryggsäck och regnskydd/flygskydd
- Solkräm spf50
- Magväska
- Resehandduk i microfiber
- Adapter
- Packlista
- Ordnat med skype
- Startat en reseblogg
- Haft avresemiddag med mina vänner ♥
 
med mera.. Har en lång lista där hemma där en efter en sak har blivit överstruken. Det jag kan komma på just nu som är kvar att ordnas är:
 
- Utflykt vid Great Ocean Road
- Bekräfta avresan till Ayers Rock
- Skriva ut alla papper
- Reseapotek + första hjälpen kit
- PACKA VÄSKAN!
 
Sommaren 2011 på Rhodos. Snart är det dags för bikini, solglasögon, sol och strand igen. Längtar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0