Välkomna!

 
Mitt namn är Sofie och jag är 19 år. Jag har länge drömt om att resa till Australien och ska snart få förvekliga drömmen. Närmare bestämt i februari nästa år. Det är en bit kvar innan planet lyfter och en hel del som ska förberedas. Därför börjar jag blogga redan nu om förberedelserna. Bland annat ska jag ansöka om visum, internationellt körkort, icabanken, boka flyg, kolla över mitt grundskydd och ev vaccinera mig, boka hostel första nätterna samt göra upp en överblickande resplan. Ni är välkomna att följa mig på mitt äventyr!
 
En bild på mig från min senaste resa, Riga!
 


Kommentarer
Emma - foto

Spännande! :)

2012-11-23 @ 08:35:27
URL: http://ejutemalm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0