Funderingar om min plan

Sitter här och läser runt om Australien och även Nya Zeeland. Väldigt många tipsar om att åka på ett Working Holiday visa och stanna längre och jobba under tiden. Då hinner man med mer under resan och behöver inte lika stor reskassa innan man ger sig av. Problemet är bara att jag då inte kan åka i februari utan tidigast i juli. Att lämna svensk sommar vet jag inte om jag vill, utan då blir det att åka i september. Vilket nästan är ett år... jag som vill resa iväg redan nu!
 
Detta får jag fundera mer på. Då är jag borta från pojkvän och familj väldigt länge. Samtidigt blir upplevelsen om möjligt ännu större..
 
Hmmm....
Återkommer när jag grubblat vidare lite mer.
 
God natt
 
 
 


Kommentarer
Fia Fit

Ska bli spännande att läsa vad du hittar på!

2012-12-05 @ 10:27:40
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0