Checklista Australien

God morgon! :-)

Sitter och njuter med en kopp te samtidigt som jag försöker hålla hundra tankar i huvudet samtidigt. Det är många saker jag behöver ordna innan jag vinkar farväl till min familj och pojkvän på Köpenhamns flygplats i februari. För min skull, och även för den som är i behov av det, skriver jag en checklista med vad jag behöver ordna innan resan. Allt kanske inte kommer med men det jag vet med mig just nu kommer svart på vitt vilket är skönt.

Checklista

- ansöka om visum
- ansöka om ica banken CHECK
- kolla över mitt grundskydd och ev ta vaccin som behöver uppdateras
- ringa hemförsäkringen för att få en skräddarsydd försäkring till resan
- boka flygbiljetter
- köpa ryggsäck
- köpa adapter
- skriva packlista samt göra de inköp som behövs
- boka hostel de första två nätterna

To be continued...
Sofie

 

 

 

 



Kommentarer
Lina

Fin bild!

2012-11-28 @ 10:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofietravel.blogg.se

En blogg om drömmen att åka till Australien

RSS 2.0